ליסינג תפעולי לחברה

חברות ועסקים רבים, החל מעסקים קטנים ועד חברות גדולות עונים על הצורך של החברה או עובדיה ברכבים באמצעות ליסינג. אם בעבר נהגו אותן חברות להחזיק רצי רכבים הנמצא בבעלותן, היום מוותרות החברות על בעלות על הרכבים ובתמורה מקבלות הרבה מאוד שקט. כל זאת בעזרת ליסינג תפעולי לחברה, ליסינג לחברה העונה במדויק על צרכיה ומוריד ממנה אחריות ועומס שאין לה צורך בו.

מהו בדיוק ליסינג תפעולי לחברה?

ליסינג בכלל מתחלק לשני סוגים עיקריים: ליסינג תפעולי ופרטי. ליסינג פרטי בו בוחרים הלקוחות הפרטיים הוא ליסינג מימוני המאפשר להם לאחר תקופה לרכוש את הרכב. ליסינג תפעולי לחברה הוא הסכם התקשרות ארוך טווח בין חברת ליסינג לבין החברה או העסק שלרשותם עובר הרכב. חברת הליסינג למעשה משכירה את הרכב לעסק המקבל אותו תמורת תשלום חודשי, לרוב לתקופה של שלוש שנים, שבסופה חוזר הרכב לחברת הליסינג או שההסכם מתחדש. רכבי הליסינג נמצאים בבעלות חברת הליסינג ולכן היא האחראית לטיפול ואחזקת הרכב, ביטוח, רישוי וכל טיפול אחר.

למה כדאי?

למה בוחרים עסקים רבים לעבוד בשיטת ליסינג תפעולי לחברה? כי לשיטה יש הרבה מאוד יתרונות. אנחנו בחברת יורו דרייב נמצאים הרבה מאוד זמן בתחום, ורואים כמה לקוחות שעוברים לעבוד בשיטת הליסינג התפעולי מרוצים. בפועל, יש לחברה רכבים חדשים כל הזמן. כל האחריות על הטיפול ברכב היא שלנו. בעל העסק לא צריך להעסיק כוח אדם שתפקידו יהיה טיפול בצי הרכבים כמו קצין רכב או עובדים במחלקת הרכב. בעל העסק יכול גם להיטיב עם העובדים ולתת להם הטבה של רכב צמוד שנמצא לרשותם כל הזמן, מה שלא תמיד אפשרי כשהרכב הוא בבעלות החברה.

איך לבחור חברת ליסינג?

ליסינג תפעולי לחברה דורש אמון מלא בין חברת הליסינג ללקוח. חברת הליסינג צריכה לתת ללקוח את כל הטיפול הדרוש ברכב ולהיות שם עבורו בכל רגע שיזדקק, כולל אם במצב שנדרש תיקון בעקבות תאונה או כל תקלה לא צפויה אחרת ואף לספק רכב חלופי. אנחנו, חברת יורו דרייב מוכרים בשוק חברות ליסינג תפעולי ופרטי, מציעים ליסינג תפעולי לחברה כבר שנים ועובדים עם עסקים רבים, החל מעסקים קטנים ועד ארגונים וחברות גדולות. אצלנו תקבלו רכבים חדשים ותרגישו שהם לגמרי שלכם מלבד בזמן תקלה או צורך בטיפול. אז האחריות- עלינו.