ליסינג לעסקים

ליסינג הפכה להיות שיטת פעולה בתחומים שונים, כשהמוביל הוא תחום הרכב. שיטת הליסינג נחלקת קודם כל לשני חלקים עיקריים: ליסינג פרטי מול ליסינג לעסקים. בתוך ליסינג לעסקים, יכול בעל העסק לבחור בין ליסינג תפעולי לבין ליסינג מימוני.

כיצד מתבצע ליסינג תפעולי לעסקים?

ליסינג תפעולי לעסקים הוא שיטת העבודה הנפוצה ביותר בקרב ארגונים גדולים וחברות. בשיטה זו, החברה אשר נותנת שירותי ליסינג מוגדרת .בתור הבעלים של הרכב. בשל כך כל הוצאות האחזקה והטיפול ברכב, כולל האחריות לכך שהרכב יעבור טסט כנדרש, הוצאות הביטוח והרישוי מוטלות כולן על החברה. הרכב למעשה מושכר לחברה המקבלת את הרכבים. היא משלמת תשלום חודשי קבוע למשך תקופה של שלוש שנים. לאחר מכן מוחזר הרכב לחברה.  אנחנו ביורודרייב עובדים עם חברות וארגונים גדולים במשק הבוחרים להוריד מעצמם את הנטל שבאחזקת צי רכבים בבעלותם ולקבל שירות ליסינג לעסקים מאיתנו. הם יודעים שהרכבים נמצאים בידיים טובות.

ליסינג לעסקים- ליהנות כל הזמן מרכב חדש

לשיטת הליסינג התפעולי ישנם יתרונות רבים:

  • להוריד מעצמכם את הטיפול ברכבים: רק חברות שהחזיקו צי רכבים בבעלותן ועברו לשיטת הליסינג יוכלו להעיד איזה עול ירד מהם. חברת ליסינג ותיקה ונחשבת כמו יורודרייב מספקת ללקוחותיה את כלל השירותים הקשורים ברכב: ביטוחים, רכב חלופי במידת הצורך, טיפולים תקופתיים, טיפול במקרה תאונה וכמובן החלפת מצבר וצמיגים כשנדרש. כך אתם יכולים להיות לגמרי בראש שקט.
  • מהשקעה להוצאה: כאשר אתם עובדים בשיטת ליסינג לעסקים, הון שהשקעתם באחזקת הרכבים מתפנה ויכול להיות מנותב להוצאות אחרות. הסכום שתשלמו עבור הליסינג, לעומת זאת, נחשב כהוצאה מוכרת מול מס הכנסה.
  • חסכון בכוח אדם, זמן ואנרגיות: כל מחלקת הרכב שהיתה לכם כאשר החזקתם צי רכבים בבעלותכם אינה נדרשת עוד. אותם עובדים יכולים לתרום לחברה בדרכים אחרות ולמצות את מלוא הכישורים שלהם. יחד עם חיסכון בכוח אדם ישנו גם חיסכון בזמן ובאנרגיות, כולל הצורך להתעסק במכירת הרכב.

איך בוחרים חברת ליסינג?

ישנן לא מעט חברות המציעות ליסינג לעסקים. ההתקשרות מול חברת ליסינג היא התקשרות ארוכת טווח. לכן חשוב לבחור בחברה בעלת מוניטין וניסיון עשיר בתחום. בדקו מספר חברות לפני שאתם בוחרים בחברה, חפשו המלצות ובדקו לפרטי פרטים את תנאי הליסינג.

אנחנו בחברת יורודרייב מציעים כבר שנים ליסינג לעסקים, עובדים מול כל סוגי העסקים, מעסקים גדולים וארגונים ועד עסקים קטנים ומוצאים עבור כל אחד את צורת הליסינג המתאימה ביותר.