חברות ליסינג לרכב

ליסינג לרכב היא דרך פופולארית יותר ויותר להשיג רכב מבלי להתחייב לקנייתו על הסף. זה כרוך בתשלומים קבועים עבור השימוש ברכב על פני תקופה, בדרך כלל שנתיים או שלוש. חברות ליסינג לרכב מאפשרות לכם לנהוג בדגמים העדכניים ביותר מבלי שתצטרכו לדאוג מהנטל הכספי הכרוך באחזקת רכב פרטי. ישנם כמה סוגי עסקאות ליסינג אשר כל אחת יכולה להתאים ללקוחות שונים.

סוגי עסקות הליסינג שמהם ניתן לבחור

חברות ליסינג מציעות בעבור לקוחותיהם שני סוגים עיקריים של ליסינג - ליסינג תפעולי ופרטי. ליסינג תפעולי מתאים לעסקים שצריכים להחליף את צי הרכבים שלהם באופן שוטף, שכן הוא מאפשר להם לשדרג את רכביהם כל שנתיים. כמו כן, סוג ליסינג זה כולל ביטוח ושירותי תיקונים ואחזקה. מצד שני, ליסינג פרטי הגיוני יותר עבור אנשים שרוצים את הנוחות של גישה לרכב מבלי לדאוג לעלויות בעלות או תיקונים. סוג ליסינג זה גם מאפשר לנהגים בודדים לנהל משא ומתן על חוזים עם יצרני רכב ישירות.  עם שתי האפשרויות, לקוחות יכולים להנות מהיתרונות של נהיגה במכונית חדשה מבלי לשלם את מלוא העלות מראש.

הדברים שכאי לקחת בחשבון לפני שתבחרו חברת ליסינג

מציאת חברת ליסינג לרכב המתאימה היא חיונית כדי לקבל את עסקאות הליסינג הטובות ביותר לרכב. חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים כמו שירות לקוחות, תנאי הסכם השכירות ושירותים אחרים שמספקת החברה לפני קבלת החלטה. חשוב לעשות מחקר על חברות ליסינג לרכב שונות ולהשוות את ההיצע שלהן. בנוסף, כדאי לבדוק אם הם מספקים שירותים נוספים כמו סיוע בדרכים או שירותי תחזוקה בחינם עם הסכם השכירות.

השכרת רכב בעסקאות ליסינג משתלמות לכל צורך ומטרה

אנו בחברת יורודרייב מאפשרים ללקחותינו להנות ממגוון רחב של רכבים מדגמים ומסוגים שונים בתעריפי ליסינג משתלמים באפשרויות מימון נוחות. כששוכרים מאיתנו רכב ליסינג פרטי או תפעולי ניתן להנות מרכב מתוחזק היטב ומותאם באופן אישי לצרכיכם. שירות הליסינג יכולל להתאים לכל לקוח- אתם רק בוחרים את הרכב הרצוי לכם ומשלמים סכום קבוע חודשי לתקופה מוגדרת מראש. כך תוכלו להנות ממגוון שירותים שהופכים את קניית שירות הליסינג לכדאי במיוחד- אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם עם כל המידע שאתם צריכים